Compliments, complaints & concerns
Your feedback is valuable and important to us.
On Solid Ground is committed to a service delivery model that is based on respectful, transparent, compassionate and informed care. Our complaints, compliments and concerns resolution process provides individuals with a forum to openly share feedback on areas that are working and area’s that could be improved within the organization. This allows us to further examine any potential systemic issues that need to be reviewed, revised and/or changed to better meet the needs of the children and families in our care.
We are committed to a timely and thorough review process that examines all feedback in a confidential, inclusive and professional manner.
Compliments, plaintes et préoccupations
Nous attachons de l’importance à vos commentaires.
On Solid Ground s’est engagée à utiliser un modèle de prestation de services fondé sur des soins respectueux, transparents, éclairés et empreints de compassion. Notre processus de résolution des plaintes et des préoccupations et de suivi des compliments fournit à nos clients une tribune où ils peuvent nous faire part ouvertement de leurs commentaires sur les aspects de leurs soins qui fonctionnent bien et sur ceux qui pourraient être améliorés au sein de notre organisme. Nous pouvons ainsi nous pencher sur d’éventuels problèmes systémiques qui doivent être examinés, revus ou corrigés pour nous permettre de mieux répondre aux besoins des enfants et des familles dont nous prenons soin.
Nous nous employons à examiner minutieusement et promptement tous les commentaires formulés d’une manière confidentielle, inclusive et professionnelle.